Головна » Статті » Методичні розробки » семінари, практикуми, тренінги |
«Що ми знаємо про екологію» Мета: активізувати пізнавально – пошукову діяльність вихователів, розширити їх компетентність з питань педагогіки, розвивати творчий потенціал. Обладнання: музичний центр, аудіо диски, репродукції живописних картин, ватман (А 3), олівець (маркер), картки з зображенням тварин, комах, птахів. 1 завдання: «Екологічна розминка» Необхідно відповісти на запитання: - У якого птаха найдовший дзьоб? (У дятла) - Що їсть взимку жаба? (Нічого – вона спить) - Наука про тварин? (Зоологія) - Яка нитка в природі найтонша? (Павутина) - Трава від 99 хвороб? (Звіробій) - Сукупність дерев, кущів і трав? (Ліс) - Хто такий орнітолог? ( Учений, що вивчає птахів) - Яке полювання дозволено в будь – яку пору року? (Фотополювання) - Дрібний жук, родич небесного тіла? (Сонечко) 2 завдання: вправа «Асоціація» Часто люди асоціюють себе і тих, хто їх оточує, з різними природними явищами, тваринами або предметами, використовуючи вирази: «цвіте, як троянда», «втомився, як собака» і т. д. Спробуйте підібрати асоціації екологічного змісту до когось із присутніх, не називаючи його. Зовнішність, характер, манера поведінки асоціюється у вас із:
Одна людина зачитує опис – інші намагаються відгадати. Хто це. 3 завдання: «Відгадай за пантомімою» Кожен учасник отримує картку із зображенням тварини чи птаха, за допомогою міміки та жестів має відобразити того, хто зображений, інші мають відгадати, хто це. 4 завдання: «Екологічний кросворд» По горизонталі:
5 завдання: «Крилаті вислови» «Відділити кукіль від пшениці» - відокремити шкідливе від корисного, погане від хорошого. «Цап – відбувайло» - людина, на яку постійно звалюють чужі провини, той,хто несе відповідальність за інших. «Біла ворона» - незвичайна особлива людина, рідкісне явище. «Буря в склянці води» - велике хвилювання з незначного приводу, дрібні події,які штучно роздуваються.
| |
Переглядів: 1587 | |
Всього коментарів: 0 | |