Головна » Статті » Методичні розробки » семінари, практикуми, тренінги

Що ми знаємо про екологію

«Що ми знаємо про екологію»

Мета:  активізувати пізнавально – пошукову діяльність вихователів, розширити їх компетентність з питань педагогіки, розвивати творчий потенціал.

Обладнання: музичний центр, аудіо диски, репродукції живописних картин, ватман (А 3), олівець (маркер), картки з зображенням тварин, комах, птахів.

1 завдання:  «Екологічна розминка»

 Необхідно відповісти на запитання:

- У якого птаха найдовший дзьоб?   (У дятла)

- Що їсть взимку жаба?  (Нічого – вона спить)

- Наука про тварин?  (Зоологія)

- Яка нитка в природі найтонша?  (Павутина)

- Трава від 99 хвороб?  (Звіробій)

- Сукупність дерев, кущів і трав?  (Ліс)

- Хто такий орнітолог?  ( Учений, що вивчає птахів)

- Яке полювання дозволено в будь – яку пору року?  (Фотополювання)

- Дрібний жук, родич небесного тіла?  (Сонечко)

2 завдання:   вправа «Асоціація»

Часто люди асоціюють себе і тих, хто їх оточує, з різними природними явищами, тваринами або предметами, використовуючи вирази: «цвіте, як троянда», «втомився, як собака» і т. д.

   Спробуйте підібрати асоціації екологічного змісту до когось із присутніх, не називаючи його. Зовнішність, характер, манера поведінки асоціюється у вас із:

  • Стихією (вогонь, повітря, вода, земля);
  • Природним явищем (туман, вітер, гроза, торнадо);
  • Твариною, птахом, комахою;
  • Рослиною (деревом, кущем, квіткою);
  • Мінералом;

    Одна людина зачитує опис – інші намагаються відгадати. Хто це.

3 завдання:  «Відгадай за пантомімою»

Кожен учасник отримує картку із зображенням тварини чи птаха, за допомогою міміки та жестів має відобразити того, хто зображений, інші мають відгадати, хто це.

4 завдання:   «Екологічний кросворд»

По горизонталі:

  1. У всіх комах по 6  ніг, а у цієї комахи – вісім.  (павук)
  2. Лікарська рослина, у народі її називають «ранник»  (подорожник)
  3. Льодяний кристалик. Такі кристалики падають з неба взимку  (сніжинка)
  4. Безхребетне, її вважають делікатесом  (устриця)
  5. Польова квітка дуже гарної форми, з її пелюсток отримують стійку блакитну або синю фарбу (волошка)
  6. Уся галявина вкрита блакитними, синіми, рожевими квітами. Усі ледь схилили голівки, і  здається – ось побіжить вітерець і почується тихий срібний передзвін  (дзвіночок)
  7. Метелик цей «сухопутний». Бо літає він над лісовими галявинами, але ім’я в нього морське  (адмірал)

5 завдання:   «Крилаті  вислови»

«Відділити кукіль від пшениці» - відокремити шкідливе від корисного, погане від хорошого.

«Цап – відбувайло» - людина, на яку постійно звалюють чужі провини, той,хто несе відповідальність за інших.

«Біла ворона» - незвичайна особлива людина, рідкісне явище.

«Буря в склянці води» - велике хвилювання з незначного приводу, дрібні події,які штучно роздуваються.


 

Категорія: семінари, практикуми, тренінги | Додав: Sana (29.04.2014)
Переглядів: 1587 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0